tisdag 16 november 2010

Landat

Har inte skrivit på ett tag för det har varit fullt upp med flytten. Har lyckas komma någorlunda till rätta nu iaf. Gillar nya lägenheten supermycket, den är bäst!
Dock har inte mina sygrejor fått åka upp än för Dale har snott min arbetsbänk :P Men det kommer snart så jag kan börja jobba igen. Kan skissa lite ovanpå min byrå iaf så helt sysslolös behöver jag inte vara.

Har bestämt mig för att hinna klart med åtminstone en provrock i lakanstyg till Dale innan jul. Och ska försöka få klart Hattis korsett också. Den är utklippt och nu när jag har awsome blixlåspressarfot så kan jag fortsätta sy på den lite bättre än innan.

Har fått ett till projekt som ska starta igång efter jul: sy en överbyst till Jenn. Sitter och diskuterar hur den ska vara as we speak. Hittills har vi kommit fram till att den kommer grunda sig ur mitt Silverdore mönster och möjligen ha axelband. Uppdateringar kommer när det gått lite mer från idéstadiet.

Har för övrigt köpt ett kit med originaltillbehör till min symaskin på tradera så nu kommer allting bli lite lättare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar