söndag 3 april 2011

Aktiv vecka på g

I veckan är det premiär för handelsspexet, det som jag gjorde prinsessklänningen till. Blir en hektisk onsdag och torsdag denna veckan.

Ska försöka hinna med en fotografering med syrran nån gång i veckan också. Ska äntligen bli lite bilder på hennes överbystkorsett som jag sydde klart för ca ett år sedan. Ska även passa på att få lite bilder på min nya skjorta som jag för övrigt är lite kär i. Glömde den dock hos syrran igår så får vänta med bilder till efter fotograferingen med syrran.

Sen håller jag och Fie på med hemsidan. Jag fixar detaljer jag vill ha med, hon gör superjobbet med att fixa hela hemsidan. Jobbar på en header till bloggen som kommer flytta till hemsidan och bli mer anpassad till hur jag vill ha den. Är inte riktigt nöjd med headern än men såhär ser den ut so far. Vad tycker du?

1 kommentar:

  1. åh, så massa mycket bättre tycker jag! stilren o fin :P

    SvaraRadera