onsdag 15 september 2010

London i mitt hjärta

Imorgon(/idag eftersom klockan är över tolv) bär det äntligen (igen) iväg till London! :D Den här gången blir det inte bara innestan vi ska ge oss på utan vi ska även bege oss en sväng till Reading som ligger väster om London. Ska bo hos Leos bror 2 nätter där och se vad det stället har att erbjuda.

London är verkligen staden man inte kan tröttna på. Trots att det här blir min femte gång jag är där så är det fortfarande massor av nya ställen jag vill utforska, även om jag självklart samlat på mig några favoriter i mina dag. Den här gången råkade jag t.ex. av en slump hitta att det finns en hel gata med tygbutiker!!! Där kommer jag spendera ett tag och säkert en del pengar. Tänkte köpa tyg till kjolen jag snackade om i förra inlägget och sen får vi se vad det blir.

En av korsetterna åker med iaf, schoolgirlkorsetten. Min första riktiga jag sydde själv och även den jag använt mest. Får se om jag får nån snygg londonbild med den på. Now, mer packångest :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar