torsdag 2 december 2010

Funderingar

Satt och funderade lite över det där med fotografer idag. Själv har jag 2 jätteduktiga fotografer till min hjälp plus att jag är inte helt bakom flötet själv. Dock är det så att jag märkt att vi tre har väldigt olika stilar på våra foton. Verkligen inget dåligt med det, blir bara en större variation av bilder, men ibland kanske det kan vara lite svårt att kommunicera vad man vill ha.
Hittills har jag förlitat mig på deras expertis men känner att jag ska nog försöka börja fundera igenom vad jag vill förmedla med mina bilder i fortsättningen och se vad som händer. Kanske försöka fokusera på mer historisk känsla eller mer "sälj det här plagget", vi får se. Det här är kul, att experimentera med både egna bilder och andras kunskaper och synsätt!

2 kommentarer:

  1. Vad kul! alltid kul att se när man "hittar sin stil" :P sen har vi ju inte haft en fotoshoot när du verkligen har förmedlat vad du är ute efter, skicka gärna nån exempelbild om du hittar! kram fie

    SvaraRadera
  2. Näe, jag kom ju på det. Vi får fixa det nån dag :)

    SvaraRadera