söndag 12 december 2010

Progress

Ok, min plan var den här:
Steg 1) göra mallar/former/mönster till allt
Steg 2) leta fram tyg/material och bestämma mer exakt hur de ska se ut, klippa ut
Steg 3) Sy!

Deadline steg 1: 8/12
*delvis klar* Deadline steg 2: 11/12
*mönster klart* Deadline steg 3Dale: 14/12
*påbörjad* Deadline steg 3KorsettH: 18/12
Deadline steg 3KorsettE: 19/12
*påbörjad* Deadline steg 3HattM: 22/12
*nästan klar* Deadline steg 3HattH: 23/12


Jag har inte riktigt kört efter planen, ganska väntat faktiskt. Fast jag har faktiskt nästan lyckats klara av både steg 1 och 2 och idag är det den 12e så ligger inte så mycket efter :) Igår sydde jag även lite på hattis korsett och idag har jag fått mer förståelse kring hur jag ska lyckas sy ihop Dales rock så några av de värsta bitarna har jag under kontroll. Jag är dessutom nästan klar med min sista deadline, HattH.


Trots min progress har jag faktiskt lyckats ha en riktigt trevlig helg. Att va social och umgås har blivit lite lyx den senaste tiden tyvärr så det var skönt att få ha en helg utan skola och ångest. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar