fredag 18 mars 2011

Frustration

Jag vill göra så mycket! Har tankar om en vårjacka i viktoriansk stil (har redan tyg hemma till denna), om en sommarblus, två skjortor, ett dussin kjolar, några vackra klänningar, för att inte tala om de typ 20 korsetter jag vill göra. Jag hoppas verkligen att jag får mer tid över på nästa kurs, vilket det ser ut som enligt schemat. För att hinna med lite mer har jag tänkt börja schemalägga min tid lite mer så att saker faktiskt blir gjorda.

På gång:
-Underbystkorsett i svart satincoutil till Jenn
-Underbyst i gammalrosa dupionsilke till Fjäderfia
-Dales viktorianska frackrock
-Balsjal till en tjej på helgon
-Antagligen en korsett, med inspiration av denna undertill (bild lånad från underbara Clockwork Couture) till Lizzy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar